(067) 328-59-59

пн-пт: 9:00-20:00

сб-нд: 10:00-16:00

Магазин запчастин для побутової і мобільної техніки - EasyFix
  • (050) 404-40-64
  • (073) 103-98-03
  • 0 (800) 334-717
  • (067) 328-59-59

Доставка і оплата

Міжнародна доставка

Доставка по Україні

Вартість доставки (включаючи упаковку сторонніх служб) регламентується компанією-перевізником і оплачується клієнтом при отриманні.

Доставка запчастин здійснюється в межах України наступними службами доставки:


Нова ПоштаНова Пошта. Відвантаження здійснюється щодня в форматі склад-склад. Відправлення здійснюється в день замовлення, якщо замовлення оформлене до 14.00. Можливі форми оплати: передоплата, при отриманні, розрахунковий рахунок. Після надходження посилки на відділення клієнта товар може зберігатися там протягом 5 робочих днів, після закінчення цього терміну відбувається автоматичне повернення посилки. За цілісність товару при упаковці і транспортуванні несе відповідальність компанія "Нова Пошта".


УкрпоштаУкрпошта. Відправлення товарів проводиться щодня в форматі склад-склад. Відправлення в день замовлення, здійснюється в разі, якщо замовлення оформлене до 14.00. Форми оплати: накладений платіж, передоплата або розрахунковий рахунок. Страховка відправки включена у вартість доставки. Вартість доставки згідно з тарифами перевізника.


Кур'єрська доставка (м.Київ). Вартість доставки 75 грн. Товар доставляється кур'єром з 12.00 до 18.00 з понеділка по п'ятницю. Якщо даний товар не підходить, від нього можна відмовитися на момент доставки. 

Міжнародна доставка

Необхідно придбати товар якого немає у Вас в країні або місті?

Немає нічого простіше! Скористайтеся такою послугою як міжнародна доставка запчастин через наш сайт. В інтернет магазині EasyFix. Ви можете замовити будь-яку запчастину практично в будь-який куточок нашої землі: Європу, Америку, країни СНД, Азію та навіть в Африку.

Оплата

Оплата замовлення відбувається через сервіс грошових переказів - https://paysend.com/

Доставка

Доставка УкрПоштою. Срок доставки - до 30 днів, в залежності від швидкості проходження митниці. Вартість доставки включена в рахунок. Вартість доставки уточнюйте у менеджера. Після відправлення посилки номер трека для відстеження буде доступний в особистому кабінеті. Вкажіть країну, місто, ПІБ, адресу та індекс відділення для оформлення замовлення менеджеру.

Додаткова інформація

Якщо будуть зміни по замовленню ми обов'язково з вами зв'яжемося. Гарантія та доставка:

Відправлення здійснюється компанією Укрпошта Страховка відправки включена у вартість доставки. Вартість доставки згідно з тарифами перевізника. Так як сторонні служби доставки несуть страхові зобов'язання за цілісність товару при навантажувально-розвантажувальних роботах, рішення про матеріали упаковки і їх вартості залишається за ними. Відповідно наш інтернет-магазин не в силах вплинути на вартість і комплектацію упаковки, яка включена у вартість доставки і оплачується клієнтом при отриманні.

Умови повернення:

Якщо виникла потреба повернути товар - ви можете зробити це протягом 14 днів за погодженням з менеджером. Електронні запчастини поверненню не підлягають. Якщо модель не була вказана - повернення неможливе.

Важливо!

  • Наша компанія користується новою послугою Нової Пошти - "Легке повернення". Повернути товар нашого магазину тепер ще простіше. Вам треба тільки назвати номер ТТН, по якій ви отримували замовлення, і співробітник Нової Пошти побачить наші дані для відправки. Звертаємо вашу увагу на те, що повернення товару повинно оформлятися без накладного платежу. В іншому випадку ми не зможемо прийняти товар.

  • Так як сторонні служби доставки несуть страхові зобов'язання за цілісність товару при навантажувально-розвантажувальних роботах, рішення про матеріали упаковки і їх вартості залишається за ними. Відповідно наш інтернет-магазин не в силах вплинути на вартість і комплектацію упаковки, яка включена у вартість доставки і оплачується клієнтом при отриманні.

  • Підбір запчастин здійснюється за допомогою зручної функції "Підбір по моделі" в шапці сайту праворуч від рядка пошуку. Ви можете вибрати тип техніки, виробника і ввести модель або індустріальний код. Також є можливість підібрати деталь по телефону, повідомивши менеджеру інформацію, згадану вище.

  • Якщо менеджер не впевнений в тому, що запчастина підійде для Вашої техніки, компанія залишає за собою право запропонувати внести часткову або повну передоплату за товар. Якщо деталь не підійшла, клієнт оплачує доставку в обидві сторони.

  • Резерв товару при самовивозі обмежений тижневим терміном, по закінченню терміну замовлення скасовується автоматично.

  • Після оплати обов'язково необхідно повідомити номер замовлення по телефону або написати на email. Якщо оплата не ідентифікована, вона залишається як невизначена до вимоги.


ОПЛАТА

Готівкою при отриманні. При отриманні товару у відділенні служби доставки, оплата проводиться оператору служби доставки. Вартість доставки, послуг перевізника розраховується відповідно до тарифів перевізника. Ніяких додаткових комісій з боку нашого магазину не стягується. Також є можливість перевірити цілісність товару на відділенні до оплати.

Оплата при самовивозі. Що б отримати товар в нашому офісі, необхідно або оплатити його попередньо (на карту Приват Банку), або готівкою при отриманні.

Передоплата на банківську карту. Оплату на банківську карту можна здійснити через банк, термінал ПриватБанк, а також за допомогою онлайн-сервісу Приват24. Запросити номер карти для оплати можна у менеджера в телефонному режимі. Після запиту менеджер нашого інтернет-магазину надішле на ваш номер телефону СМС-повідомлення з реквізитами карти для оплати. Увага! При оплаті на банківську карту до вартості замовлення додається 1% від суми.

Варіанти оплати Ви можете узгодити при оформленні онлайн-замовлення, або в телефонному режимі з нашим менеджером.



Важливі пам'ятки!

1. Замовлення передається на відвантаження тільки після особистого спілкування з менеджером нашої компанії. Тому прохання уважно вказуйте контактні дані при оформленні замовлення.

2. Якщо Ви вносите передоплату за замовлення на картку ПриватБанку, відправка проводиться на наступний день, або в день відвантажень.

3. Уважно перевіряйте цілісність товару при отриманні товару у відділенні служби-перевізника. Після того як товар прийнятий клієнтом, претензії з приводу візуальних дефектів під час перевезення товару не приймаються.

4. Товари, замовлені і привезені нашим інтернет-магазином під замовлення на прохання клієнта, поверненню або обміну не підлягають.

5. Якщо запитуваного вами товару немає в наявності на нашому складі і його потрібно везти зі складу постачальника, потрібна передоплата у розмірі 100% вартості товару.

6. Якщо клієнт не забрав товар на відділенні транспортної компанії - може утримуватися сума рівна доставці в дві сторони.


▲ Наверх
Магазин EasyFix
ЗНАЙТИ ПО МОДЕЛІ