(067) 328-59-59

пн-пт: 9:00-20:00

сб-нд: 10:00-16:00

Магазин запчастин для побутової і мобільної техніки - EasyFix
  • (050) 404-40-64
  • (073) 103-98-03
  • 0 (800) 334-717
  • (067) 328-59-59

Умови гарантії

В основу роботи нашої компанії закладено тільки пост-гарантійне обслуговування. Період гарантії варіюються в залежності від виду товару і особливості запчастини.

Більшість запчастин і аксесуарів, що продаються в нашому інтернет-магазині є оригінальними і поставляються безпосередньо від бренду-виробника.

Якщо в документації до вашої техніки присутній індустріальний код, тоді краще уточніть його сумісність з запитуваною запчастиною у менеджера. Так як у деяких моделей може змінитися індустріальний код в залежності від року випуску. Якщо інформація Вами не уточнювалася, претензії до невідповідності товару не приймаються.

В силу того, що запчастини, які є у продажу, не належать до товарів, які готові до експлуатації, вони не можуть бути придатні до обміну або поверненню протягом 14 днів.

Для прикладу можна взяти тен для пральної машини, який після покупки, не стане здійснювати процес нагріву води, так як його спочатку потрібно обов'язково змонтувати в пральну машину і включити в мережу енергопостачання. З цього всього можна зробити висновок, що тен не відноситься до звичайних приладів, які готові до експлуатації відразу після покупки. А так як для роботи купленої запчастини в більшості випадків потрібно сервісні центри і спеціально навчених людей, які займаються установкою даних елементів, а також мають авторизацію на ремонт цієї техніки від виробника.

Якщо клієнт сам або при використанні послуг майстра в сервісному центрі робить установку запчастини, завжди існує великий ризик виведення з ладу запчастини при її непрофесійною установці. Дуже часто виникають такі ситуації, як наприклад, у Вас перегоріла обмотка колекторного двигуна пилососа, Ви купуєте новий двигун і встановлюєте його самі, або в сервісному центрі. І після того, як Ви його включили - двигун знову виходить з ладу і причина цього, тобто не робочий охолоджувач двигуна. З цього можна зробити висновок, що в подібній ситуації не присутня вина ні виробника запчастини, ні її продавця, іншими словами провини нашого інтернет-магазину тут немає. З цього довести факт, що плата перегоріла через те, що вона була з дефектом - неможливо.

Ми завжди йдемо на зустріч клієнту і даємо можливість залишити про нас тільки найпозитивніші враження, і тому вирішили залишити можливість обміну і повернення певних груп товарів.

Процес повернення товару:

  • Всі повернення товару здійснюються тільки через Нову Пошту за рахунок клієнта, якщо ж невідповідність товару відбулося з нашої вини, то вартість зворотної доставки відшкодовується клієнтові разом з вартістю товару.
  • Наш кур'єр забирає посилки з Нової Пошти 2 рази на тиждень: по понеділкам і четвергам. Після цього протягом двох робочих днів відбувається процедура повернення. З вами зв'язується наш менеджер для узгодження заміни товару або повернення коштів.
  • Важливо! Повернення коштів здійснюється за товар. Комісія банку не враховується.

Основні умови повернення та обміну товару в період 14 днів:

  • Товар без механічних пошкоджень;

  • Без слідів використання. Також при наявності товарного чека зі штампом інтернет-магазину і товарних стікером зі штрихкодом; 

  • Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта. Після отримання повернення і з'ясування причини оплата за товар і доставку повернення перераховується на картку ПриватБанку в разі провини інтернет-магазину протягом 5-ти робочих днів. Повернення коштів на карту здійснюється без урахування комісії банку клієнта;

  • ВАЖЛИВО! Товар може не відповідати опису на сайті, так як можлива поставка аналога/заміни брендом-виробником;

  • Ви маєте право відмовитися від товару в будь-який час до отримання товару, при цьому, якщо купується товар який не замовлявся спеціально для вас і заставу за нього не був оплачений;

  • Під час отримання товару, в обов'язковому порядку повинно бути перевірено: цілісність, візуальний відповідний вид і комплектність посилки. Акцентуємо Вашу увагу на те, що якщо Ви забрали товар з транспортної служби і не перевірили всі операції зазначені вище, і після цього були виявлені дефекти різного характеру або невідповідність очікуваної комплектації - претензії не будуть розглядатися;

  • Запити щодо обміну або повернення товару будуть прийматися до розгляду, якщо товар за жодних умов не був в експлуатації і не встановлювався. При виявленні на запчастини явних слідів експлуатації, спроби установки або різного роду пошкоджень - товар обміну або поверненню не підлягає;

  • Повернення товару в відповідній якості допустимий при збереженому товарному вигляді, цілісності упаковки, збереження пломб і ярликів;

  • У свою чергу поверненню та обміну не підлягають запчастини зі складними електричними і електронними схемами, так як цей товар неможливо перевірити без підключення. До цих запчастин відносяться електронні плати, плати управління, електронні адаптери і комплектуючі.


▲ Наверх
Магазин EasyFix
ЗНАЙТИ ПО МОДЕЛІ